http://services.google.com/adsense/breeze/troubleshooting/2059761/ Insan Insaf: AKU GENGSTER!!! hahaha

Saturday, October 31, 2009

AKU GENGSTER!!! hahaha

Assalamualaikum w.b.t. & salam sejahtera kepada korang semua. Sebenarnye aku baru je m'ceburi bidang b'blogging ni stlh diperkenalkan oleh seorang shbt. Memandangkan ini adalah post julung kali aku, rasenye teringin jugaklah nk m'perkenalkn sdkt sbyk ttg diriku kat korang sume.

Aku adalah seorg gadis 20-an yg menetap di Pantai Timur. Sblm ni aku agak ganas orgnye & t'libat dgn gejala gengsterism. Aku tak suke kwn dgn pompuan, sbb bg aku pompuan ni lembik...sikit2 nangis..sikit2 nangis..(sorylah ek! skrg aku dh x pk cm tu).

Aku suke b'tumbuk & b'gaduh ngn lelaki. Sepak teranjang org dh jadi resam hdpku. Sehari klu x b'tumbuk mcm x sah je hdp aku ni. aku ade geng. Geng aku ni sumenye LELAKI. Dgn kekuatan geng aku nilah aku pegi m'belasah geng2 lain yg x sekepala dgn geng aku (haha cam kelakar lak citer aku ni). Perangai aku sebijik cam lelaki., suke panjat pokok (bumbung rmh pn aku panjat!), n main mainan yg org leaki suke mcm main bola sepak, main mercun n main tembak2.

Antara kgnsn lain yg aku buat ialah psg jerat!hehe...kat laluan org ramai especially seteru aku, aku n the geng gali lubang smpai kdlmn 1 kaki@lebih n kat dlm tu aku taruk le ape2 cthnye kulit durian, kaca, selut or x taruk ape2 pn. pastu lubang tu aku tutup ngn plastik n tabur sikit dgn pasir sbb tak nak bg org nmpk. Ish3...jahat betul aku ni kn?

Tp tu dulu..skrg ni aku dh b'ubah, dh insaf, x nk buat lg keje sia2 tu. Mcmn aku boleh b'ubah & insaf ekk?? ssh ke nk insaf? korang pn xnk ke secebis rase insaf tu ade dlm sanubari korang??

Ok! nantikan post aku yg selanjutnye yer...

No comments:

Post a Comment